Support

Har du problemer med at få gennemført din ordre?


"Shipping method does not match"

Prøv at bytte forsendelsesmuligheder frem og tilbage et par gange.
Log ud af din konto og bestil
Prøv at bytte browser.
Prøv at tømme cache og cookies i din browser.

Ellers er du hjertelig velkommen til at kontakte vores kundeservice, og vi vil hjælpe dig!

Kundeservice

Hvordan når jeg jer på Rawfoodshop?

Du er altid velkommen til at kontakte os for kundeservice, så hjælper dig!

E-mail: support@rawfoodshop.se

Telefon: +46 40 - 12 58 00 (åben mandag-fredag 9-12)

Levering

Hvordan sporer jeg min pakke?

Når din ordre er klar til at blive hentet fra vores lager af PostNord, sender vi en leveringsbekræftelse til din e-mail-adresse. Klik på sporingslinket for at finde ud af, hvor din pakke er.


Hvornår kommer min pakke?

Vi har 1-3 dages levering på alle vores pakker. Hvis du handler for mindre end 500 DKK, koster forsendelsen 65 DKK. Når du handler for mere end 500 DKK, er forsendelsen gratis.. 


Hvor ser jeg min ordre?

Når vi modtager din ordre, sender vi først en ordrebekræftelse og derefter en leveringsbekræftelse til din e-mail-adresse.


Min pakke var beskadiget, hvordan gør jeg?

Start med at tage billeder af, hvad der er ødelagt eller defekt. Vi har brug for billederne og dit ordrenummer sendt til support@rawfoodshop.se for at hjælpe dig med at lave en klage.


Pakken indeholdt det forkerte produkt eller mangler et produkt, hvordan gør jeg?

Kontakt kundeservice, så hjælper vi dig!


Jeg vil ændre min ordre, går det?

Hvis du har betalt med faktura, og vi endnu ikke har pakket din ordre, kan vi tilføje varer.


Jeg har ikke modtaget det, jeg bestilte. Hvordan får du de rigtige produkter?

Kontakt kundeservice og beskriv, hvad der gik galt med din ordre, så hjælper vi til.


Betaling

Hvordan betaler jeg?

Du kan vælge flere betalingsmetoder i kassen:

Klarna Faktura

Klarna Konto

Kort


Vi bruger Klarna Checkout, som er en betalingsløsning fra Klarna. Kassen viser, hvilke betalingsmetoder der er tilgængelige for dig på købstidspunktet.


Hvorfor skal jeg indtaste personnummer? 


Når du betaler via Klarna, behøver du ikke at indtaste dit personnummer, hvis du betaler med kort.


Hvordan får jeg refusion?


Hvis du har sendt en retur eller klage, som vi har accepteret på kundeservice, sender Klarna refusionsoplysninger til den e-mail-adresse, du har angivet under købet. Følg instruktionerne for at få pengene tilbage fra den konto, hvor betalingen blev foretaget. Hvis du har betalt med kort skal refusionen være på din konto inden for 5 arbejdsdage. Hvis du har betalt via faktura, kan det tage op til 10 arbejdsdage.


Er det gratis at betale med faktura?

Ja, Klarna faktura med 14 dages betalingstid er gratis. Det er også gratis at betale med kort.


Hvor er min faktura?

Din faktura sendes fra Klarna til den e-mail-adresse, du angiver på købstidspunktet. Hvis du ikke har en faktura, kan du logge ind på Klarna for at hente dine betalingsoplysninger. Du kan også kontakte Klarnas kundeservice på telefon: 69 91 88 81.

Problem i kassen

Hvad er cookies?

Der anvendes cookies på RawFoodShops websted. Cookies er små tekstfiler, der gemmes på besøgendes computer, og som kan bruges til at spore, hvad besøgende gør på webstedet. 2) en session cookie, der midlertidigt gemmes i computerens hukommelse, mens en besøgende er på en webside. Session cookies forsvinder, når du lukker din browser.


Sådan bruges cookies? 

RawFoodShop bruger cookies til at forbedre webstedet for den besøgende f.eks. ved at tilpasse webstedet i henhold til den besøgende ønsker, valg og interesser, for at hjælpe dig med at holde øje med de varer, du har placeret i din indkøbskurv, styre dit køb, sikre at besøgende er logget ind på webstedet og derved undgå at logge ind på hver nye side man besøger for at kunne tilpasse vores tjenester, så du modtager reklamer, der er relevant for dig, og for at opfylde vores forpligtelser, når du køber. Permanente cookies bruges blandt andet til at gemme dine mulige personlige indstillinger på RawFoodShop, så du ikke for eksempel er nødt til at foretage visse valg hver gang du besøger webstedet og til at tilpasse og gøre oplysninger og markedsføring så relevant som muligt for dig.


Sådan slettes cookies? 

Hvis du ikke længere ønsker at bruge cookies, kan du slå cookies fra i indstillingerne i din browser. Du kan også indstille browseren til at bede dig om at acceptere cookies hver gang RawFoodShops websted forsøger at placere en cookie på din computer. Du kan også bruge din browser til at slette tidligere gemte cookies.

Hvordan du sletter cookies afhænger af hvilken browser du bruger. Hvis du bruger en pc, kan cookies slettes ved hjælp af [CTRL] + [SHIFT] + [Delete] genvej. Hvis det ikke fungerer, eller hvis du bruger en MAC, skal du klikke på linket til den browser, du bruger:

Bemærk, at hvis du vælger ikke at bruge cookies, er funktionerne på visse dele af webstedet begrænset. For eksempel kan du ikke foretage et køb.

Inkognitotilstand? 

Inkognito-tilstand er en browsertilstand, der ikke gemmer cache, autofyld og andre ting, der er relateret til browserhistorik.


Sådan surfer du i inkognitotilstand i Chrome:

1. Åbn Chrome-browseren på din pc.

2. Klik på de tre punkter øverst til højre.

3. Klik på nyt inkognitovindue, og fortsæt med at surfe som sædvanligt.


Det er næsten den samme proces, når du bruger mobile enheder eller andre browsere som Firefox eller Microsoft Edge. Klik bare på værktøjsknappen og vælg "ny inkognitofane" eller "Nyt privat vindue".


Alment

Har I fysiske butikker?

Östergatan 22, Malmø, SE

Oslovägen 48, Strömstad, SE (midlertidigt lukket på grund af corona).


Min konto

Behøver jeg en konto for at bestille?

Som privat kunde kan du shoppe, selvom du ikke vælger at registrere dig som kunde hos os.

Hvis du opretter en konto og logger ind, kan du se dine tidligere ordrer, overvåge produkter og drage fordel af vores seneste tilbud.

Samarbejde

Hvordan kan jeg starte et samarbejde med jer?


Skriv til os på samarbete@rawfoodshop.se – så hører du fra os med mere info snart!

To Top