• Gratis levering over 500 kr
  • Hurtig levering
Danmark

Indkøbskurven

Kurven er tom.

Almindelige spørgsmål

Jeg kan ikke logge ind på min konto

Første gang du logger ind på vores nye website, skal du klikke på linket "nulstil adgangskode" under "min konto".

Min ordrehistorik findes ikke

Vi har for nylig ændret systemer, og som følge heraf inkluderede vi ikke al ordrehistorik fra det gamle system. Vi beklager, hvis det giver problemer for dig, når du bestiller. I det nye system er der i stedet større muligheder for, at vi giver specifikke rabatter og fordele til registrerede kunder, som vi agter at starte med i efteråret! Hvis du har mere feedback om det nye websted, er du meget velkommen til at kontakte os her på supporten med overskriften "Feedback, nyt website".

Jeg kan ikke se alt indhold på dit website / jeg kan ikke tilføje produkter til kurven

Du har muligvis en annoncebloker aktiveret i din webbrowser, hvilket kan forhindre dig i at se personlige anbefalinger.

For at deaktivere din annoncebloker skal du gå til dine "udvidelser" i din browsermenu og deaktivere din annoncebloker på webstedet. Du kan også surfe inkognito: Vælg "arkiv" i din browsers menu og åbn et nyt inkognitovindue.

Jeg har en rabatkode - hvor anvender jeg den?

Rabatkoder anvendes på indkøbskurven. Hvis du fortsætter til kassen, skal du trykke på "tilbage til indkøbskurven" for at anvende rabatkoden.

Jeg får ikke min ordre igennem

Prøv at ringe til os eller sende en e -mail med overskriften "Kan ikke bestille". Prøv derefter at beskrive din oplevelse så præcist som muligt.

  • Hvilken enhed bruger du? (mobil / bærbar / pad)
  • Hvilken browser bruger du? (safari / chrome / firefox osv.)
  • Får du en fejlmeddelelse?
  • Vedhæft gerne en printscreen, så vi kan hjælpe dig hurtigere.

support@rawfoodshop.se

Jeg har ikke modtaget sporingsoplysninger om min ordre

Når din ordre er registreret på lageret, modtager du en forhåndsmeddelelse om, at vi pakker din ordre. Når din ordre er klar og sendt, skal du modtage en e -mail med et link, så du kan se, hvor din ordre er på vej hen til dig. Når ordren kommer, sendes der en SMS fra Postnord. Hvis der er gået 5 dage, uden at du har modtaget en opdatering af en ordre, beder vi dig kontakte vores support.

Jeg har modtaget min ordre, men der mangler en vare

Hvis du mangler en vare i din ordre, der er udsolgt, skal dette noteres på ordrebekræftelsen, som du modtager i pakken. Så er der også foretaget en justering af din betaling på varens beløb. Hvis ingen fortegnelse er inkluderet i din bekræftelse, bedes du kontakte vores support.

Jeg har modtaget min ordre, men ikke min faktura

Når du afgiver en ordre, oprettes en reservation i Klarna eller på kortet, du har valgt at betale med. Når din ordre forlader vores lager, aktiveres din faktura, så du kan betale den, eller det reserverede beløb på dit kort trækkes. Hvis du ikke har modtaget din faktura inden for 7 dage, bedes du kontakte vores support, så hjælper vi dig.

Jeg har fundet en fejl/bug i den nye webshop

Vi glæder os over din feedback om, hvordan vi kan forbedre vores website. Kontakt os via e -mail med overskriften "Fejl på websitet"