Velkommen til vores side for almindelige spørgsmål

Finder du ikke svar på dit spørgsmål? Så er du varmt velkommen til at kontakte os!

  • Er du økologisk certificeret?
    Ja! Vi er, du kan se og downloade vores certifikat her!
  • Har du en fysisk butik?

    Ja! Du er meget velkommen til at besøge vores butik i Malmø, Östergatan 26 Læs mere om vores butik her

    Åbningstider:

    Man-fre 10.00-18.00

    Lørdage 10.00-16.00

    Søndag lukket!

  • Jeg kan ikke logge ind på min konto
    Vi har for nylig lanceret en ny hjemmeside, og med denne skal du nulstille din adgangskode for at logge ind med dine oplysninger. Anmod om en ny adgangskode, og instruktioner vil blive sendt til den angivne e-mail om, hvordan du fortsætter.
  • Jeg har ikke modtaget min levering

    Når din forsendelse er blevet afsendt fra vores lager, modtager du en leveringsbekræftelse med detaljer om din ordre og sporingsoplysninger. Hvis du ikke har modtaget disse oplysninger, skal du kontakte vores support, så kan vi sende dem igen.

    support@rawfoodshop.se

  • Jeg kan ikke få min ordre igennem

    Send en mail med overskriften "Kan ikke komme igennem ordren". Prøv at beskrive din oplevelse så præcist som muligt

    • Gå tilbage til indkøbskurven for at se, at der ikke er nogen fejlmeddelelse.
    • Sørg for, at du bruger en kortudbyder, som vi accepterer (ikke american express eller dibs).
    • Kontakt venligst vores support med nedenstående oplysninger:
    • Hvilken enhed bruger du? (mobil/laptop/padda)
    • Hvilken browser bruger du? (safari/chrome/firefox osv.)
    • Får du en fejlmeddelelse, vedhæft venligst en printskærm, så vi kan hjælpe dig hurtigere.

      support@rawfoodshop.se
  • Jeg kan ikke se alt indholdet på din hjemmeside / jeg kan ikke tilføje produkter til indkøbskurven

    Det kan være, at du har en ad-blocker aktiveret på din webbrowser, hvilket betyder, at du ikke kan se personlige anbefalinger.

    For at deaktivere din ad-blocker skal du gå til dine "add-ons" i din browsermenu og deaktivere din adblocker på internet side. Du kan også surfe inkognito: vælg "arkiv" i din browsers menu og åbn et nyt inkognitovindue.

  • Jeg har fundet en fejl/fejl på den nye hjemmeside

    Vi glæder os over din feedback om, hvordan vi kan forbedre vores side.

    Kontakt os på e-mail med overskriften "fejl på hjemmesiden" support@rawfoodshop.se

  • Jeg har en rabatkode - hvor bruger jeg den?

    Rabatkoder anvendes ved kassen under værdikodeafsnittet. Hvis du ikke kan komme igennem rabatkoden så mail support med dit ordernummer.

  • Jeg har ikke modtaget sporingsoplysninger om min ordre

    Når din ordre er registreret på lageret, vil du modtage en forhåndsbesked om, at vi pakker din ordre. Når din ordre er klar og afsendt, bør du modtage en e-mail med et link, så du kan se, hvor din ordre er på vej til dig. Når bestillingen er ankommet, sendes en SMS fra Postnord. 

  • Jeg har modtaget min ordre, men der manglede en vare

    Mangler du en vare i din ordre, der er løbet tør, skal dette noteres på den følgesedlen, som du modtager med i pakken. Så er der også foretaget en tilpasning af din betaling til varebeløbet. Hvis der ikke er nogen note på din følgeseddel, bedes du kontakte vores support.

Log ind
Fik du det rigtigt?