Reklamation & retur
Har du fortrudt dit køb, eller er du ikke tilfreds med en vare? Her kan du læse om dine rettigheder ved reklamation og retur samt oprette en sag hos vores support.
Ofte stillede spørgsmål & svar
Selvfølgelig! Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os, i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning.
Bemærk dog, at fortrydelsesretten ikke gælder for:
- Varer med brudt forsegling
- Fødevarer, helsekost eller andre produkter med begrænset holdbarhed
- Produkter med særlige returvilkår, såsom hygiejneartikler
Vilkår for returnering
Vi ønsker, at din returproces skal være så enkel som muligt! For at kunne returnere en vare skal følgende betingelser være opfyldt:
- Varen skal være omfattet af fortrydelsesretten
- Du skal hente din pakke for at kunne benytte din fortrydelsesret
- Retur skal ske inden for 14 dage fra den dag, du modtog varen
- Returomkostningen er 59 kr., som fratrækkes ved tilbagebetalingen
Sådan returnerer du en vare
Opret en sag i formularen længere nede på siden. Returomkostningen fratrækkes ved tilbagebetalingen. Send varen retur i original stand. Hvis varen er håndteret mere end nødvendigt, kan der blive opkrævet et gebyr for værdiforringelse.
Vigtigt at vide
- Returpakker må ikke sendes pr. efterkrav eller med postopkrævning.
- Hvis varen ikke er kommet tilbage til os inden 14 dage efter, at du har meddelt os om returneringen, anses købet for at være accepteret.
- Fødevarer kan naturligt variere i farve, smag, konsistens og udseende afhængigt af høst, batch og råvarens egenskaber. Da økologiske produkter ofte sorteres manuelt, kan der også forekomme skal, kerner og plantedele – helt naturlige elementer, der ikke påvirker kvaliteten.
- Fødevarer påvirkes også hurtigt af ydre faktorer såsom lys, kulde og varme. Det er derfor vigtigt at opbevare produktet i henhold til anbefalingerne for at bevare kvaliteten.
- Vi tager forbehold for, at produkters faktiske udseende kan afvige fra produktbilleder på hjemmesiden og i markedsføringsmateriale.
Hvis du derimod har mistanke om, at der er noget galt med produktet – for eksempel hvis det er beskadiget eller afviger unormalt meget fra det forventede – kan du indgive en reklamation. Kontakt venligst vores kundeservice, så hjælper vi dig videre!
Vilkår for reklamation:
- Kunden skal sikre sig, at produktet er i orden ved levering.
- Reklamationen skal indgives inden for 14 dage fra modtagelsen af varen.
- Kunden skal have både produktet og emballagen fysisk tilgængelig, da vi kan have behov for batchnummer og anden dokumentation.
- Hvis produktet bortskaffes, før reklamationen er afsluttet, godkendes reklamationen ikke.
- Kunden skal have opbevaret varen i henhold til anbefalingerne for det specifikke produkt.
- Vi forbeholder os retten til at undersøge produktet fysisk, før vi vurderer, om der er en fejl eller ej.
- Hvis det efter undersøgelse fastslås, at der ikke er en fejl på varen, betaler kunden returfragten på 59 kr.
- Kunden kan kontakte kundeservice for at få en returlabel.
Sådan reklamerer du et produkt:
- Opret en sag i formularen nedenfor.
- Alle felter, inklusive billeder, skal udfyldes for en fuldstændig reklamation/returnering.
Hvis du opdager skaden hos udleveringsstedet, bed dem notere det og reklamer direkte på stedet. Har du allerede afhentet pakken? Kontakt os inden for 14 dage og vedhæft billeder.
Mangler du en vare?
Hvis en vare i din ordre er udsolgt, kan vi have fjernet den. Dette skal være noteret på følgesedlen i pakken, og en tilbagebetaling vil ske via vores partner Walley inden for 30 dage. Hvis der ikke er nogen notering, bedes du kontakte vores support. Gem altid følgesedlen, der følger med pakken.
Har du modtaget det forkerte produkt?
Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du tage et billede og kontakte os inden for 14 dage. Produktet skal være i ubrudt emballage, for at vi kan sende en erstatningsvare. Hvis emballagen er åbnet, betragtes ordren som accepteret.
Har du modtaget en andens ordre?
Hvis du har modtaget en andens ordre, kontakt venligst vores support hurtigst muligt, så vi kan rette fejlen. Produkterne skal returneres i ubrudte emballager, for at vi kan sende de korrekte varer til dig.
Vi har op til 30 dage til at behandle reklamationer. Hvis en tilbagebetaling er relevant, håndteres den af vores betalingspartner Walley og sker inden for 30 dage.
Har du spørgsmål om betaling eller tilbagebetaling, kan du kontakte Walley direkte:
Telefon: +45 89 88 34 61
E-mail: hello@walley.dk
Åbningstider:
Mandag – fredag: 08:00-18:00
Lørdag: 10:00-16:00
Søndag: 10:00-15:00
Indsend en reklamation eller en anmodning om returnering
* Alle felter, inklusive billeder, skal udfyldes for at reklamationen eller returneringen er fuldstændig.